شرایط و قوانین

ثبت هر سفارش یا تراکنش مالی از طريق فروشگاه ایران الكترونيك به معنی پذیرش قوانین و شرایط ذیل می باشد و خریدار ملزم به مطالعه و رعایت قوانین مندرج در این صفحه می باشد.

اطلاعات خریدار :

خریدار می بایست در هنگام سفارش محصول ، آدرس کامل پستی ، کد پستی و مشخصات خود را دقیق و کامل وارد کند و حتما ايميل و شماره تماسی را که قرار می دهد، معتبر باشد  . ضمنا در صورتي كه اطلاعات مندرج در حساب كاربري صحيح نباشد ،هرگونه تاخير، اشتباه یا برگشت خوردن مرسوله و ضرر مالی به وجود آمده در ارسال سفارش متوجه خريدار مي باشد .

 

نحوه سفارش :

برای ارسال دقیق و به موقع سفارشات مشتری می بایست سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت نماید اما در موارد خاص امکان ثبت سفارش حضوری و یا تلفنی نیز میسر می باشد که برای اطلاعات بیشتر می تواند با بخش فروش تماس حاصل نمایید.

هر چند امکان سفارش بصورت میهمان نیز وچود دارد ، اما اکیدا توصیه میشود پیش از سفارش در سایت ثبت نام کنید( حساب جدید باز نمایید ). تا به اطلاعات کامل سفارش و تاریخچه سفارشات قبلی خود دسترسی داشته باشید.پس از ثبت سفارش ،  فاکتور خرید قابل چاپ بصورت الکترونیکی در اختیار شما قرار میگیرد.

 ماليات  :

در حال حاضر در خريد نقدي ماليات دريافت شده از مشتري 0 مي باشد .

 

 

ارسال سفارش :

سفارش هایی که تا پیش از ساعت 11 ثبت و تسویه شده باشند ،  همان روز ارسال میشوند . در مورد سایر سفارش ها زمان ارسال بسته ها حداکثر 24 ساعت کاری پس از تایید تراکنش می باشد، زمان تحویل بسته به مشتری نیز بستگی به روش ارسال کالا دارد. سفارشات ثبت شده طبق روشي كه در زمان ثبت سفارش تعيين مي شود ، ارسال مي شوند و هزینه ارسال و بسته بندی سفارش نیز به عهده مشتری می باشد که در زمان سفارش ثبت می گردد.

 

روش های ارسال:

پست پیشتاز : در این روش ، سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. هزینه بسته بندی و  ارسال هر سفارش در این روش ، صرف نظر از حجم و وزن سفارش  مبلغ 9000 تومان میباشد.کد رهگیری پس از ارسال در تاریخچه سفارشات شما درج میشود.

پست پیشتاز با بیمه : در این روش ، همانند روش قبل سفارش شما از طریق پست پیشتاز ارسال خواهد شد. با این تفاوت که سفارش شما تا مبلغ ارزش سفارش بطور کامل بیمه شده و در صورتی که به هر دلیلی سفارش به دست شما نرسد و یا سفارش از زمان ارسال تا زمان دریافت، دچار آسیب فیزیکی شود ، هزینه پرداخت شده بطور کامل از طریق بیمه جبران خواهد شد. هزینه بسته بندی و  ارسال هر سفارش در این روش ، صرف نظر از حجم و وزن سفارش  مبلغ 18000 تومان میباشد.

پست سفارشی : در این روش ، سفارش شما از طریق پست سفارشی ارسال خواهد شد.هزینه بسته بندی و  ارسال هر سفارش برای خریدهای کمتر از 200 هزار تومان در این روش ، صرف نظر از حجم و وزن سفارش  مبلغ 6000 تومان میباشد. در صورتی که مبلغ خرید شما بیش از 200 هزار تومان باشد،  ارسال رایگان میباشد.

پیک موتوری :   در این روش سفارش شما پس از بسته بندی و هماهنگی تلفنی - توسط پیک موتوری به آدرس شما ارسال میشود.هزینه ارسال در این روش بسته به فاصله شما و حجم بار از انبار فروشگاه متفاوت میباشد. این روش ارسال مخصوص شهر شیراز است.

باربری ترمینال (کرایه در مقصد) : در این روش بسته شما از طریق شرکت های باربری - بوسیله اتوبوس ، ارسال میشود.هزینه بسته بندی و ارسال بوسیله پیک از انبار فروشگاه تا شرکت باربری ، مبلغ 6000 تومان میباشد. هزینه ارسال از شرکت باربری تا مقصد مورد نظر - بصورت پس کرایه میباشد که هنگام تحویل بسته از صاحب کالا اخذ میگردد.

 

پيگيري سفارشات :پس از ثبت سفارش در حالت پیشفرض وضعیت سفارش ها "در دست اقدام" می باشد.در صورت واریز آنلاین وجه سفارش به " در حال بسته بندی " تغییر میابد. پس از بسته بندی و ارسال بسته وضعیت آن به "ارسال شده" تغییر می یابد و در ذیل آن کد رهگیری مرسوله نیز قید می شود که مشتری می تواند با مراجعه به سایت  اداره پست و یا تماس با شرکت باربری مربوطه وضعیت بسته خود را پیگیری نماید، همچنین اکثر اوقات در صورت عدم اشکال در سیستم های اطلاع رسانی پس ارسال بسته ها یک ایمیل یا پیامک حاوی کد رهگیری و آخرین وضعیت بسته ، به مشتری ارسال می گردد.

 

مرجوع نمودن کالا :

مهلت تست قطعات از زمان تحویل کالا 48 ساعت میباشد. بدیهی است که کالاهایی که به علت اشتباه خریدار از قبیل تغذیه با ولتاژ  نامناسب، عدم نصب صحیح و مشکلاتی از این دست، دچار اشکال می گردند به هیچ عنوان قابل مرجوع کردن نمیباشد،همچنین در مواردی که محصول خریداری شده شامل نرم افزار ، سورس کد و یا سند با قابلیت کپی شدن باشد ، امکان مرجوع نمودن کالا وجود ندارد .در صورتی که کالای مرجوع شده ، پس از تست - فاقد ایراد فنی تشخیص داده شود . هزینه تست متناسب با زمان تست محصول از خریدار دریافت میشود. همچنین هزینه های حمل و نقل برای مرجوع نمودن کالا در تمام موارد بر عهده  مشتری می باشد.

 

روش هاي پرداخت :

پرداخت مبلغ سفارش به روش هاي گوناگون شامل پرداخت آنلاين و پرداخت نقدی (بانك - واریز به حساب - كارت به كارت)  میسر می باشد كه در زمان ثبت سفارش قابل انتخاب است.در صورتی که خریدار روش پرداخت نقدی را انتخاب کند می بایست حداکثر ظرف مدت 24 ساعت  نسبت به پرداخت وجه سفارش اقدام نموده و پس از تكميل سفارش ، اطلاعات پرداخت را به بخش فروش ارسال نمایید، در غیر اینصورت پس از مهلت مقرر سفارش  حذف شده  و هیچگونه مسئولیتی در این خصوص متوجه فروشگاه نمی باشد.

شرایط استفاده از کالا و خدمات فروشگاه  :

خریدار متعهد می گردد بر اساس قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران از محصولات فروشگاه استفاده نماید، مسولیت هر گونه استفاده غیر قانونی از محصولات ارائه شده در سایت متوجه خریدار بوده و در صورت نیاز به مجوز برای استفاده از یک کالای خاص ، خریدار می بایست رأساً نسبت به دریافت مجوز های لازم از مراجع ذیصلاح اقدام نماید.

 تغییر شرایط و قوانین :

حق تغییر شرایط و قوانین در هر زمان برای فروشگاه محفوظ می باشد، بدیهی است پس از تغییر شرایط و قوانین نسخه جدید از طریق وبسایت فروشگاه در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پشتیبانی و توسعه: اپن کارت فارسی
کلیه حقوق نزد فروشگاه قطعات و تجهيزات الكترونيكي ایران الکترونیک iecshop.ir محفوظ است. @ 2017